Vstupenky
Zakúpením vstupenky, jej držiteľ súhlasí so Všeobecnými obchodnými podmienkami Divadla Nová scéna. Vstupenky NIE JE možné vrátiť do predaja ani vymeniť v zmysle VOP. Zmena predstavenia je vyhradená.
Každý návštevník (aj dieťa) musí mať vstupenku, t. j. nie je možné vziať dieťa na svoje miesto na kolená bez vstupenky. Na detské predstavenia nemôžu ísť bez doprovodu dospelej osoby deti mladšie ako 7 rokov.
Vstupenky je možné aj rezervovať, telefonicky v pokladnici divadla na tel. čísle 02/204 88 500 alebo osobne v pokladnici, resp. na oddelení predaja DNS.
Rezervácie vstupeniek
- sú platné 3 pracovné dni, po uplynutí tejto doby, budú vstupenky systémom automaticky uvoľnené do predaja.
- nie sú možné až do dňa predstavenia.
- mailom na rezervacie@novascena.sk vybavujeme v pracovných dňoch PON - PIA v čase 8.00 - 14.00 hod. Rezervácie poslané po 14-tej hodine budú vybavené v nasledujúcom pracovnom dni.
Prosíme Vás, aby ste prichádzali do divadla v dostatočnom časovom predstihu pred začiatkom predstavení. Ak návštevník príde (z akýchkoľvek dôvodov) do divadla neskoro a predstavenie už bude spustené, nebude mu umožnený vstup do hľadiska. Na svoje miesto do sály si bude môcť ísť sadnúť cez prestávku, dovtedy má možnosť počkať v kaviarni Thália. V prípade, že divák nebude súhlasiť s takýmto postupom a z divadla odíde, nevzniká mu na základe VOP nárok na vrátenie vstupného.
POKLADNICA
Otváracie hodiny
Pokladnica
vstupenky, rezervácie
Pondelok - Piatok:
11:00 - 14:00 | 15:00 - 19:00
Sobota - Nedeľa:
1 hodinu pred predstavením
E-mail: rezervacie@novascena.sk
Tel: +421 2 204 88 500
Mobil: +421 915 950 937
KONTAKTY
Katarína Znášiková
vedúca obchodného oddelenia
Dana Gaálová
vstupenky, rezervácie, hromadné objednávky, školy, firmy
CENY VSTUPENIEK
sezóna 2024/2025
Veľká sála | Prízemie |
Balkón rad I - IIV |
Balkón rad IX - XI |
MOJŽIŠ | 43,00 € | 33,00 € | 25,00 € |
Oliver! | 43,00 € | 33,00 € | 25,00 € |
Bonviván | 35,00 € | 30,00 € | 20,00 € |
Dáš to! | 26,00 € | 21,00 € | 15,00 € |
The Bodyguard | 41,00 € | 34,00 € | 25,00 € |
Jánošík | 34,00 € | 26,00 € | 17,00 € |
Voda (a krv) nad Vodou | 41,00 € | 34,00 € | 25,00 € |
Bedári | 45,00 € | 35,00 € | 25,00 € |
Mamma Mia! | 38,00 € | 33,00 € | 25,00 € |
Ak veríš zázrakom | 33,00 € | 26,00 € | 20,00 € |
Tučniaky | 10,00 € | x | x |
Bajaja | 10,00 € | x | x |
Štúdio Olympia | |||
Sex pre pokročilých | 18,00 € | x | x |
Výstup | 18,00 € | x | x |
Tisícdeväťsto | 9,00 € | x | x |
Škrupinka | 15,00 € | x | x |
Nepovinne po víne | 12,00 € | x | x |
Hra pre dvoch | 12,00 € | x | x |
ZVÝHODNENÉ VSTUPENKY, ZĽAVY a podmienky ICH uplatnenia
Zľavnené vstupenky je možné kúpiť uplatniť v pokladnici Divadla Nová scéna, aj ONLINE na www.novascena.sk.
- Nárok na zľavu sa preukazuje pri vstupe do divadla, nie pri kúpe vstupeniek.
- 1 doklad/preukaz sa vzťahuje len na 1 zľavnenú vstupenku.
- Zľavnené vstupenky sú NEPRENOSNÉ. V prípade, že sa držiteľ zľavnenej vstupenky nebude vedieť preukázať dokladom, ktorým si uplatňuje nárok na zľavu, vstup na predstavenie mu bude povolený až po doplatení plnej sumy za vstupenku v pokladnici divadla.
Zľavy platia na všetky domáce repertoárové tituly Divadla Nová scéna okrem:
- predstavenia v Štúdiu Olympia
- doobedňajšie predstavenia, predstavenia pre školy
- generálky, predpremiéry, premiéry, derniéry
- Vianočný koncert, Silvestrovské predstavenie
- detské predstavenia
- hosťujúce predstavenia, koncerty
- prenájmy a iné špeciálne predstavenia
SENIOR 62
Zľava 30% pre seniorov 62 a viac rokov
- 30 % zľava pre seniorov od 62 rokov platí na všetky miesta v sále.
- Zľava platí len pre seniora, nie jeho sprievod.
- Nárok na zľavu sa preukazuje pri vstupe do divadla, nie pri kúpe vstupeniek.
- Zľavnené vstupenky sú NEPRENOSNÉ. V prípade, že sa držiteľ zľavnenej vstupenky nebude vedieť preukázať dokladom, ktorým si uplatňuje nárok na zľavu, vstup na predstavenie mu bude povolený až po doplatení plnej sumy za vstupenku v pokladnici divadla.
Juniori do 26 rokov, študenti
Študentské zľavy 30 % s preukazom ITIC, ISIC a EURO 26
- 30 % zľava pre držiteľov karty ITIC, ISIC a EURO 26 platí len na vyhradené miesta (HĽADISKO BALKÓN).
- Zľava platí len pre držiteľa/majiteľa platnej karty.
- Nárok na zľavu sa preukazuje pri vstupe do divadla, nie pri kúpe vstupeniek.
- Zľavnené vstupenky sú NEPRENOSNÉ. V prípade, že sa držiteľ zľavnenej vstupenky nebude vedieť preukázať dokladom, ktorým si uplatňuje nárok na zľavu, vstup na predstavenie mu bude povolený až po doplatení plnej sumy za vstupenku v pokladnici divadla.
ZŤP a ZŤPS
Zľava 40% pre ZŤP, ZŤPS + doprovod
- 40 % zľava pre ZŤP, ZŤPS.
- Nárok na zľavu sa preukazuje pri vstupe do divadla, nie pri kúpe vstupeniek.
- ZŤP – 40% zľava platí len pre držiteľa karty.
- ZŤPS – 40% zľava platí aj pre sprevádzajúcu osobu, vozíčkar má vstup zdarma.
- Vstupenky pre vozíčkara si môžete rezervovať telefonicky na 02/204 88 500 alebo emailom na rezervacie@novascena.sk. Pri rezervácii je potrebné uviesť, že ste držiteľom preukazu ZŤPS - imobilný.
- Do budovy divadla je bezbariérový prístup do lóže pre imobilných návštevníkov cez bočný vstup z Námestia 1. mája.
- V prípade predstavenia Bedári je bezbariérový vstup do budovy divadla zo Živnostenskej ulice, vedľa služobného vchodu, pre imobilných návštevníkov sú určené miesta – prístavky ľavá strana.
- Priestory Štúdia Olympia nie sú bohužiaľ prístupné pre vozíčkarov.
- Zľavnené vstupenky sú NEPRENOSNÉ. V prípade, že sa držiteľ zľavnenej vstupenky nebude vedieť preukázať dokladom, ktorým si uplatňuje nárok na zľavu, vstup na predstavenie mu bude povolený až po doplatení plnej sumy za vstupenku v pokladnici divadla.
MLADÁ VSTUPENKA
zľava 100% pre návštevníkov do 18 rokov, len na vybrané predstavenia a termíny
- MLADÁ VSTUPENKA platí pre mladých divákov do 18 rokov na vybrané predstavenia a dá sa získať len k vstupenke za plnú cenu.
- Nevzťahuje sa na školské skupiny.
- Aktuálne termíny s kampaňou MLADÁ VSTUPENKA sú vždy uvedené vaktualitách a informujeme o nich aj newsletterom.
- Nárok na zľavu sa preukazuje pri vstupe do divadla, nie pri kúpe vstupeniek.
- Zľavnené vstupenky sú NEPRENOSNÉ. V prípade, že držiteľ Mladej vstupenky nebude vedieť preukázať dokladom svoj vek, ktorým si uplatňuje nárok na zľavu, vstup na predstavenie mu bude povolený až po doplatení plnej sumy za vstupenku v pokladnici divadla.
Ako si MLADÚ VSTUPENKU uplatníte?
Zakúpte si aspoň 2 vstupenky na určené predstavenie a termín, jedna vstupenka musí byť za plnú cenu a k druhej vstupenke si z ponuky zliav vyberte MLADÁ VSTUPENKA, následne sa cena tejto vstupenky prepočíta na sumu 0€.
DETSKÁ VSTUPENKA
Zľava 50% pre deti do 15 rokov, len na vybrané predstavenia
- Zľava 50% platí pre deti do 15 rokov, na akékoľvek miesta v sále.
- Detskú vstupenku je možné kúpiť len k vstupenke za plnú cenu, nie samostatne.
- Platí na všetky predstavenia AK VERÍŠ ZÁZRAKOM a OLIVER!
- Nevzťahuje sa na školské skupiny.
- Nárok na zľavu sa preukazuje pri vstupe do divadla, nie pri kúpe vstupeniek.
- Zľavnené vstupenky sú NEPRENOSNÉ. V prípade, že sa držiteľ zľavnenej vstupenky nebude vedieť preukázať dokladom, ktorým si uplatňuje nárok na zľavu, vstup na predstavenie mu bude povolený až po doplatení plnej sumy za vstupenku v pokladnici divadla.
Ako si DETSKÚ VSTUPENKU uplatníte?
Pri kúpe vstupeniek pre deti si v košíku z ponuky zliav vyberiete DETSKÁ VSTUPENKA a následne sa cena vstupenky prepočíta na 50%.
HROMADNÁ OBJEDNÁVKA
V prípade ak chcete zakúpiť online na jeden termín predstavenia viac ako 20 vstupeniek, využite online formulár na hromadnú objednávku alebo kontaktujte obchodné oddelenie.
Hromadnú objednávku vypĺňajte len po predchádzajúcej komunikácii s obchodným oddelením. Teda až po vytvorení predbežnej rezervácie vstupeniek.
Často kladené otázky
Musí mať dieťa vlastnú vstupenku?
Áno. Každý účastník podujatia musí mať zakúpenú platnú vstupenku bez ohľadu na vek.
Ktoré predstavenie je vhodné pre dieťa/mladšieho diváka?
Keď si na našej webovej stránke zakliknete určité predstavenie, dole pod popisom predstavenia budete môcť vidieť popis pre akú vekovú kategóriu je predstavenie vhodné.
Čo ak mi nevyhovuje termín/miesto/predstavenie zakúpenej vstupenky?
Ak nedôjde k zrušeniu predstavenia, zakúpené vstupenky nie je možné stornovať/vrátiť/ zameniť, ani žiadať za zakúpené vstupenky akúkoľvek inú náhradu alebo zľavu.
Čo ak som omylom vymazal e-mailovú správu so zaslanými vstupenkami?
Napíšte nám číslo Vašej objednávky na e-mailovú adresu rezervacie@novascena.sk a my Vám pošleme nové vstupenky.
Môžem si svoju vstupenku stornovať?
Ak nedôjde k zrušeniu predstavenia, zakúpené vstupenky nie je možné stornovať/vrátiť/ zameniť, ani žiadať za zakúpené vstupenky akúkoľvek inú náhradu alebo zľavu.
Mám zľavnenú vstupenku, na ktorú nemám nárok.
V prípade, že sa majiteľ zľavnenej vstupenky nebude vedieť verifikovať preukazom/dokladom, vstup na predstavenie mu bude povolený výlučne po doplatení plnej sumy za vstupenku v pokladnici divadla.
Koľko trvá vrátenie financií späť na môj účet po potvrdení žiadosti z online peňaženky?
Žiadosť o vrátenie vstupného je potrebné podať najneskôr do 24 mesiacov od zrušenia podujatia, inak nárok na vrátenie vstupného zaniká v zmysle príslušných právnych predpisov.
Divadlo Nová scéna vyhradzuje právo na refundáciu financií za vstupenky na zrušené podujatia – do 12 mesiacov od dňa doručenia žiadosti.
Pri platbe nastala neočakávaná udalosť. Platba prebieha a nie je možné s objednávkou manipulovať. Čo mám robiť?
Platbu za rezerváciu bude možné zopakovať do 30 minút od Vášho posledného neúspešného pokusu.
Podľa platobnej brány moja platba prebehla úspešne, ale vstupenky som na e-mail nedostal. Čo treba robiť?
Prosíme Vás, aby ste si najskôr skontrolovali všetky priečinky doručenej pošty (spam, nevyžiadanú poštu, reklamu...). Taktiež chyba mohla nastať v plnej e-mailovej schránke. Po uvolnení by Vám mal systém automaticky vstupenky poslať ešte raz. Taktieiž si skontrolujte, či ste omylom nezadali nesprávnu e-mailovú adresu. V takomto prípade nám zašlite číslo Vašej vstupenky na adresu rezervacie@novascena.sk a my Vám vstupenky opätovne zašleme.
Som registrovaný užívateľ - po prihlásení do svojho konta si viete v sekcii MOJE OBJEDNÁVKY stiahnuť vstupenky.
Ak by sa Vám problém objednávky nepodarilo vyriešiť, napíšte nám na adresu rezervacie@novascena.sk a my Vašu objednávku skontrolujeme.
Pri platbe som zistil, že moja banka má technickú odstávku, avšak vybrané miesta zostali obsadené. Čo mám robiť?
Ak ešte platba nebola zrealizovaná (banka má technickú odstávku a pod.) a Vami zvolené sedadlá sú ešte obsadené, prosím zopakujte nákup neskôr. Vami obsadené miesta budú uvoľnené do predaja do 30 minút od Vášho neúspešného pokusu o nákup.
→ Vstupenky nemám rezervované - v prípade, že dané vstupenky nemáte rezervované a o predstavenie je veľký záujem a očakáva sa skoré vypredanie predstavenia, odporúčame Vám nečakať a zakúpiť si iné miesta.
→ Vstupenky mám rezervované - v prípade, že dané vstupenky máte rezervované, zopakujte prosím platbu po uplynutí 30 minút.
Je potrebné vstupenky vytlačiť?
Ak v e-mailovej správe, ktorú ste obdržali spolu so vstupenkami, nie je uvedené inak, tak vstupenky nie je potrebné vytlačiť. Postačí, ak sa pri vstupe do sály preukážete mobilným telefónom so stiahnutými vstupenkami s čitateľným čiarovým kódom.
Čo mám robiť, ak som stratil vstupenky zakúpené v pokladnici?
Napíšte nám číslo Vašej objednávky na e-mailovú adresu rezervacie@novascena.sk a my Vaše lístky stornujeme a následne vystavíme nové. Lístky si po dohode budete môcť vyzdvihnúť v pokladni, alebo Vám ich pošleme na Vašu e-mailovú adresu.
Čo ak som pri nákupe vstupeniek omylom zadal nesprávny e-mail?
Stačí ak nám číslo Vašej objednávky a správny e-mail napíšete na adresu rezervacie@novascena.sk.
Môžem si vstupenky aj zarezervovať?
Rezervácia vykonaná osobne alebo telefonicky je platná 3 pracovné dni odo dňa jej uskutočnenia, pokiaľ nie je dohodnuté inak .
Rezervácia vstupenky do dňa predstavenia nie je možná. Rezervácia vstupeniek ku dňu podujatia je možná výlučne pre držiteľov preukazu ZŤP a ZŤPS.
Zabudol som si uplatniť zľavu, bude mi akceptovaná?
Ak nedôjde k zrušeniu predstavenia, zakúpené vstupenky nie je možné stornovať/vrátiť/ zameniť, ani žiadať za zakúpené vstupenky akúkoľvek inú náhradu alebo zľavu.
Predstavenie, ktoré som si zakúpil v pokladni/online bolo zrušené. Čo teraz?
→ Vstupenky zakúpené v pokladnici je potrebné odovzdať v pokladnici divadla najneskôr do 24 mesiacov od termínu plánovaného podujatia. Finančné prostriedky Vám následne vrátime v plnej výške v hotovosti.
Finančné prostriedky Vám vrátime na základe Vami vyplneného formuláru https://www.novascena.sk/vratenie-prostriedkov
→ Vstupenky zakúpené online cez portál DNS budú automaticky stornované a finančné prostriedky refundované do Online peňaženky.
Prihláste sa do svojho konta na www.novascena.sk a sumu uvidíte v sekcií MOJA PEŇAŽENKA, kedykoľvek ju môžete využiť na ďalší online nákup vstupeniek, resp. požiadať o jej prevod späť na Váš účet.
Je možné po zakúpení vstupeniek požiadať o faktúru?
Nie. Po zaplatení vstupeniek už nie je možné vystavovať faktúru. V prípade záujmu o faktúru je potrebné sa vopred dohodnúť cez obchodné oddelenie divadla a informovať sa ohľadom možnosti úhrady na faktúru.
Pri platbe som omylom zrušil nákup a vybrané miesta zostali obsadené. Čo teraz?
Ak ešte platba nebola zrealizovaná (napr. ste zrušili nákup pred platbou a pod.) a Vami zvolené sedadlá sú ešte obsadené, prosím zopakujte nákup neskôr. Vami obsadené miesta budú uvoľnené do predaja do 30 minút od Vášho neúspešného pokusu o nákup.
→ vstupenky nemám rezervované. V prípade, že dané vstupenky nemáte rezervované a o predstavenie je veľký záujem a očakáva sa skoré vypredanie predstavenia, odporúčame Vám nečakať a zakúpiť si iné miesta.
→ Vstupenky mám rezervované. V prípade, že dané vstupenky máte rezervované, zopakujte prosím platbu po uplynutí 30 minút.
Podľa platobnej brány moja platby vypršala, no napriek tomu mi boli finančné prostriedky stiahnuté z bankového účtu, ako mám postupovať?
Spracovanie platby trvá približne 20 minút. Za tento čas musí banka platbu overiť, spracovať a zaslať nám potvrdenie o zrealizovanej platbe. Vo Vašom prípade však banka platbu nezrealizovala v tomto limite. Preto boli Vami obsadené miesta uvoľnené do ďalšieho predaja a nákup vstupeniek je potrebné zopakovať.
→ Vrátenie finančných prostriedkov - v prípade, že Vám boli finančné prostriedky stiahnuté z Vášho bankového účtu a vstupenky Vám neprišli, napíšte nám na adresu rezervacie@novascena.sk a my Vašu objednávku skontrolujeme.
→ Vstupenky nemám rezervované - v prípade, že dané vstupenky nemáte rezervované a o predstavenie je veľký záujem a očakáva sa skoré vypredanie predstavenia, odporúčame Vám zakúpiť si iné miesta.
→ Vstupenky mám rezervované - v prípade, že dané vstupenky máte rezervované, zopakujte prosím platbu po uplynutí 30 minút.
Ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie a nepríjemnosti, avšak správanie bánk a ich prípadné technické odstávky nevieme ovplyvniť.
Dá sa na predstavenie uskutočniť aj hromadná objednávka vstupeniek?
V prípade ak chcete zakúpiť online na jeden termín predstavenia viac ako 20 vstupeniek, využite online formulár na hromadnú objednávku alebo kontaktujte obchodné oddelenie.