Vstupenky
Zakúpením vstupenky, jej držiteľ súhlasí so Všeobecnými obchodnými podmienkami Divadla Nová scéna.
Vstupenky je možné aj rezervovať, telefonicky v pokladnici divadla na tel. čísle 02/204 88 500, osobne v pokladnici a na oddelení predaja DNS, Kollárovo nám. 20, prostredníctvom zmluvných predajcov.
Rezervácia vstupeniek do dňa predstavenia nie je možná a je platná 3 pracovné dni. Po uplynutí tejto doby, budú vstupenky systémom automaticky uvoľnené do predaja.
Rezervácie, ktoré obdržíme na mail rezervacie@novascena.sk vybavujeme v pracovných dňoch PON - PIA v čase 8.00 - 14.00 hod. Rezervácie, ktoré obdržíme po pracovnej dobe, budú vybavené v nasledujúcom pracovnom dni.
Vstupenky NIE JE možné vrátiť do predaja ani vymeniť v zmysle VOP. Zmena predstavenia je vyhradená.
POKLADNICA
Pondelok - Piatok:
11:00 - 14:00 | 15:00 - 19:00
Sobota - Nedeľa:
1 hodinu pred predstavením
Február otvorené len v tieto dni
Tel.číslo: +421 2 204 88 500
Mobil: +421 915 950 937
E-mail: rezervacie@novascena.sk
Často kladené otázky
Musí mať dieťa vlastnú vstupenku?
Áno. Každý účastník podujatia musí mať zakúpenú platnú vstupenku bez ohľadu na vek.
Ktoré predstavenie je vhodné pre dieťa/mladšieho diváka?
Keď si na našej webovej stránke zakliknete určité predstavenie, dole pod popisom predstavenia budete môcť vidieť popis pre akú vekovú kategóriu je predstavenie vhodné.
Čo ak mi nevyhovuje termín/miesto/predstavenie zakúpenej vstupenky?
Ak nedôjde k zrušeniu predstavenia, zakúpené vstupenky nie je možné stornovať, zamieňať ani žiadať za zakúpené vstupenky akúkoľvek inú náhradu, alebo zľavu.
Čo ak som omylom vymazal e-mailovú správu so zaslanými vstupenkami?
Napíšte nám číslo Vašej objednávky na e-mailovú adresu rezervacie@novascena.sk a my Vám pošleme nové vstupenky.
Môžem si svoju vstupenku stornovať?
Zakúpené vstupenky nie je možné stornovať, zamieňať ani žiadať za zakúpené vstupenky akúkoľvek inú náhradu, alebo zľavu.
Mám zľavnenú vstupenku na ktorú nemám nárok.
V prípade, že sa majiteľ zľavnenej vstupenky nebude vedieť verifikovať preukazom/dokladom, vstup na predstavenie mu bude povolený výlučne po doplatení plnej sumy za vstupenku v pokladnici divadla.
Koľko trvá vrátenie financií späť na môj účet po potvrdení žiadosti z online peňaženky?
Žiadosť o vrátenie vstupného je potrebné podať najneskôr do 24 mesiacov od zrušenia podujatia, inak nárok na vrátenie vstupného zaniká v zmysle príslušných právnych predpisov.
Divadlo Nová scéna vyhradzuje právo na refundáciu financií za vstupenky na zrušené podujatia – do 12 mesiacov od dňa doručenia žiadosti.
Pri platbe nastala neočakávaná udalosť. Platba prebieha a nie je možné s objednávkou manipulovať. Čo mám robiť?
Platbu za rezerváciu bude možné zopakovať do 30 minút od Vášho posledného neúspešného pokusu.
Podľa platobnej brány 24-pay moja platba prebehla úspešne, ale vstupenky som na e-mail nedostal. Čo treba robiť?
Prosíme Vás, aby ste si najskôr skontrolovali všetky priečinky doručenej pošty (spam, nevyžiadanú poštu, reklamu...). Taktiež chyba mohla nastať v plnej e-mailovej schránke. Po uvolnení by Vám mal systém automaticky vstupenky poslať ešte raz. Taktieiž si skontrolujte, či ste omylom nezadali nesprávnu e-mailovú adresu. V takomto prípade nám zašlite číslo Vašej vstupenky na adresu rezervacie@novascena.sk a my Vám vstupenky opätovne zašleme.
Som registrovaný užívateľ - po prihlásení do svojho konta si viete v sekcii MOJE OBJEDNÁVKY stiahnuť vstupenky.
Ak by sa Vám problém objednávky nepodarilo vyriešiť, napíšte nám na adresu rezervacie@novascena.sk a my Vašu objednávku skontrolujeme.
Pri platbe som zistil, že moja banka má technickú odstávku, avšak vybrané miesta zostali obsadené. Čo mám robiť?
Ak ešte platba nebola zrealizovaná (banka má technickú odstávku a pod.) a Vami zvolené sedadlá sú ešte obsadené, prosím zopakujte nákup neskôr. Vami obsadené miesta budú uvoľnené do predaja do 30 minút od Vášho neúspešného pokusu o nákup.
→ Vstupenky nemám rezervované - v prípade, že dané vstupenky nemáte rezervované a o predstavenie je veľký záujem a očakáva sa skoré vypredanie predstavenia, odporúčame Vám nečakať a zakúpiť si iné miesta.
→ Vstupenky mám rezervované - v prípade, že dané vstupenky máte rezervované, zopakujte prosím platbu po uplynutí 30 minút.
Je potrebné vstupenky vytlačiť?
Ak v e-mailovej správe, ktorú ste obdržali spolu so vstupenkami, nie je uvedené inak, tak vstupenky nie je potrebné vytlačiť. Postačí, ak sa pri vstupe do sály preukážete mobilným telefónom so stiahnutými vstupenkami s čitateľným čiarovým kódom.
Čo mám robiť, ak som stratil vstupenky zakúpené v pokladnici?
Napíšte nám číslo Vašej objednávky na e-mailovú adresu rezervacie@novascena.sk a my Vaše lístky stornujeme a následne vystavíme nové. Lístky si po dohode budete môcť vyzdvihnúť v pokladni, alebo Vám ich pošleme na Vašu e-mailovú adresu.
Čo ak som pri nákupe vstupeniek omylom zadal nesprávny e-mail?
Stačí ak nám číslo Vašej objednávky a správny e-mail napíšete na adresu rezervacie@novascena.sk.
Môžem si vstupenky aj zarezervovať?
Rezervácia vykonaná osobne alebo telefonicky je platná 3 pracovné dni odo dňa jej uskutočnenia, pokiaľ nie je dohodnuté inak .
Rezervácia vstupenky do dňa predstavenia nie je možná. Rezervácia vstupeniek ku dňu podujatia je možná výlučne pre držiteľov preukazu ZŤP a ZŤPS.
Zabudol som si uplatniť zľavu, bude mi akceptovaná?
Ak nedôjde k zrušeniu predstavenia, zakúpené vstupenky nie je možné stornovať, zamieňať ani žiadať za zakúpené vstupenky akúkoľvek inú náhradu, alebo zľavu.
Predstavenie, ktoré som si zakúpil v pokladni/online bolo zrušené. Čo teraz?
→ Vstupenky zakúpené v pokladnici je potrebné odovzdať v pokladnici divadla najneskôr do 24 mesiacov od termínu plánovaného podujatia. Finančné prostriedky Vám následne vrátime v plnej výške v hotovosti.
Finančné prostriedky Vám vrátime na základe Vami vyplneného formuláru https://www.novascena.sk/vratenie-prostriedkov
→ Vstupenky zakúpené online cez portál DNS budú automaticky stornované a finančné prostriedky refundované do Online peňaženky.
Prihláste sa do svojho konta na www.novascena.sk a sumu uvidíte v sekcií MOJA PEŇAŽENKA, kedykoľvek ju môžete využiť na ďalší online nákup vstupeniek, resp. požiadať o jej prevod späť na Váš účet.
Je možné po zakúpení vstupeniek požiadať o faktúru?
Nie. Po zaplatení vstupeniek už nie je možné vystavovať faktúru. V prípade záujmu o faktúru je potrebné sa vopred dohodnúť cez obchodné oddelenie divadla a informovať sa ohľadom možnosti úhrady na faktúru.
Pri platbe som omylom zrušil nákup a vybrané miesta zostali obsadené. Čo teraz?
Ak ešte platba nebola zrealizovaná (napr. ste zrušili nákup pred platbou a pod.) a Vami zvolené sedadlá sú ešte obsadené, prosím zopakujte nákup neskôr. Vami obsadené miesta budú uvoľnené do predaja do 30 minút od Vášho neúspešného pokusu o nákup.
→ vstupenky nemám rezervované. V prípade, že dané vstupenky nemáte rezervované a o predstavenie je veľký záujem a očakáva sa skoré vypredanie predstavenia, odporúčame Vám nečakať a zakúpiť si iné miesta.
→ Vstupenky mám rezervované. V prípade, že dané vstupenky máte rezervované, zopakujte prosím platbu po uplynutí 30 minút.
Podľa platobnej brány 24-pay moja platby vypršala, no napriek tomu mi boli finančné prostriedky stiahnuté z bankového účtu, ako mám postupovať?
Spracovanie platby trvá približne 20 minút. Za tento čas musí banka platbu overiť, spracovať a zaslať nám potvrdenie o zrealizovanej platbe. Vo Vašom prípade však banka platbu nezrealizovala v tomto limite. Preto boli Vami obsadené miesta uvoľnené do ďalšieho predaja a nákup vstupeniek je potrebné zopakovať.
→ Vrátenie finančných prostriedkov - v prípade, že Vám boli finančné prostriedky stiahnuté z Vášho bankového účtu a vstupenky Vám neprišli, napíšte nám na adresu rezervacie@novascena.sk a my Vašu objednávku skontrolujeme.
→ Vstupenky nemám rezervované - v prípade, že dané vstupenky nemáte rezervované a o predstavenie je veľký záujem a očakáva sa skoré vypredanie predstavenia, odporúčame Vám zakúpiť si iné miesta.
→ Vstupenky mám rezervované - v prípade, že dané vstupenky máte rezervované, zopakujte prosím platbu po uplynutí 30 minút.
Ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie a nepríjemnosti, avšak správanie bánk a ich prípadné technické odstávky nevieme ovplyvniť.
Dá sa na predstavenie uskutočniť aj hromadná objednávka vstupeniek?
Hromadnú objednávku je možné dohodnúť cez obchodné oddelenie. Kontakt:
→ Jarmila Stodolová, jarmila.stodolova@novascena.sk, +421 2 204 88 515, +421 905 801 626
→ Ľuba Barysz, luba.barysz@novascena.sk, +421 2 204 88 530, +421 905 801 844
HROMADNÁ OBJEDNÁVKA VSTUPENIEK NA PREDSTAVENIE
V prípade ak chcete zakúpiť online na jeden termín predstavenia viac ako 10 vstupeniek, využite online formulár na hromadnú objednávku alebo kontaktujte obchodné oddelenie.
CENNÍK PREDSTAVENÍ NA SEZÓNU 2022/2023
Predstavenie | ||
Veľká sála | Prízemie | Balkón |
The Bodyguard | 39,00 € | 32,00 € |
Jánošík | 33,00 € | 25,00 € |
Voda (a krv) nad Vodou | 39,00 € | 32,00 € |
Turandot | 33,00 € | 28,00 € |
Bedári | 43,00 € | 33,00 € |
Mamma Mia! | 33,00 € | 28,00 € |
Cyrano z predmestia | 27,00 € | 22,00 € |
Aj muži majú svoje dni | 18,00 € | 13,00 € |
Šľahačková princezná | 14,00 € | 14,00 € |
Bajaja | 6,00€ | x |
Ak veríš zázrakom | 32,00 € | 25,00 € |
Štúdio Olympia | ||
Sex pre pokročilých | 15,00 € | x |
Výstup | 15,00 € | x |
Tisícdeväťsto | 9,00 € | x |
Škrupinka | 15,00 € | x |
Nová scénička | 7,00 € | x |
Domov, kde je ten tvoj? | 7,00 € | x |
Nepovinne po víne | 12,00 € | x |
Hra pre dvoch | 12,00 € | x |
Organizované doobedné predstavenie, školy |
||
Veľká sála | Prízemie | Balkón |
Cyrano z predmestia | 11,00 € | 11,00 € |
Punk Rock | 8,00 € | 6,00 € |
Šľahačková princezná | 10,00 € | 10,00 € |
Bajaja | 6,00 € | x |
Štúdio Olympia | ||
Nová scénička | 7,00 € | x |
Domov, kde je ten tvoj? | 7,00 € | x |
Kozliatka a vlk | 6,00 € | x |
Nepovinne po víne | 8,00 € | x |
STU Kotolňa |
||
Elektrický anjel | 8,00 € |
ZĽAVY CIEN VSTUPENIEK PRE NÁVŠTEVNÍKOV - podmienky uplatnenia
Zľavy platia na všetky domáce repertoárové tituly Divadla Nová scéna okrem:
- predstavení v Štúdiu Olympia
- doobedňajších predstavení
- generálok, predpremiér, premiér, derniér, Silvestrovských predstavení
- predstavení Bajaja, Šľahačková princezná, Kozliatka a vlk príp. iných detských predstavení
- hosťujúcich predstavení, koncertov
- a predstavení vyhradených usporiadateľom/divadlom
Zľavy je možné uplatniť v pokladnici Divadla Nová scéna, aj pri kúpe ONLINE na www.novascena.sk.
Pri vstupe na predstavenie je nutné sa preukázať oprávnením na zľavu. 1 doklad sa vzťahuje len na 1 zľavnenú vstupenku. V prípade, že sa majiteľ zľavnenej vstupenky nebude vedieť verifikovať preukazom/dokladom, vstup na predstavenie mu bude povolený výlučne po doplatení plnej sumy za vstupenku v pokladnici divadla. Zľavnené vstupenky sú NEPRENOSNÉ.
Šeciálne zľavnené vstupenky
MLADÁ VSTUPENKA
Divadlo Nová scéna sa snaží podporovať záujem mladých ľudí o divadelné predstavenia aj formou ako je MLADÁ VSTUPENKA. Táto špeciálna zľava platí pre mladých divákov do 18 rokov, len na vybrané predstavenia a termíny.
Ako si MLADÚ VSTUPENKU uplatníte?
Zakúpte si aspoň 2 vstupenky na určené predstavenie a termín, jedna vstupenka musí byť za plnú cenu a k druhej vstupenke si z ponuky zliav vyberte MLADÁ VSTUPENKA, následne sa cena tejto vstupenky prepočíta na sumu 0€.
Aktuálne predstavenia a termíny na ktoré platí MLADÁ VSTUPENKA nájdete vždy v aktualitách.
DETSKÁ VSTUPENKA
Pre deti na vstupenky pre deti do 15 rokov platí 50% zľava na predstavenie AK VERÍŠ ZÁZRAKOM. Pri kúpe vstupeniek pre deti si v košíku z ponuky zliav vyberiete DETSKÁ VSTUPENKA, následne sa cena vstupenky prepočíta na 50%.
DRUHY ZLIAV
1. Zľava pre dôchodcov vo výške 30%
Dôchodkový vek je stanovený od 62 rokov.
Zľavy je možné uplatniť v pokladnici Divadla Nová scéna, aj pri kúpe ONLINE na www.novascena.sk.
Pri vstupe na predstavenie je nutné sa preukázať oprávnením na zľavu. 1 doklad sa vzťahuje len na 1 zľavnenú vstupenku. V prípade, že sa majiteľ zľavnenej vstupenky nebude vedieť verifikovať preukazom/dokladom, vstup na predstavenie mu bude povolený výlučne po doplatení plnej sumy za vstupenku v pokladnici divadla. Zľavnené vstupenky sú NEPRENOSNÉ.
2. ZŤP a ZŤPS majú nárok na zľavu 40%
Zľavy je možné uplatniť v pokladnici Divadla Nová scéna, aj pri kúpe ONLINE na www.novascena.sk.
Pri vstupe na predstavenie je nutné sa preukázať oprávnením na zľavu. 1 doklad sa vzťahuje len na 1 zľavnenú vstupenku. V prípade, že sa majiteľ zľavnenej vstupenky nebude vedieť verifikovať preukazom/dokladom, vstup na predstavenie mu bude povolený výlučne po doplatení plnej sumy za vstupenku v pokladnici divadla. Zľavnené vstupenky sú NEPRENOSNÉ.
ZŤPS a doprovod majú nárok na zľavu 40%
Vozičkári majú vstup zdarma a doprovod má nárok na zľavu 40%. Vstupenky pre vozíčkara si môžete rezervovať telefonicky na 02/204 88 500 alebo mailom na rezervacie@novascena.sk. Pri rezervácii je nutné uviesť, že ste držiteľom preukazu ZŤP/ZŤPS - imobilný.
Priestory Štúdia Olympia nie sú bohužiaľ prístupné pre vozíčkarov.
3. Študentské zľavy ITIC, ISIC a EURO 26 vo výške 30%
Držitelia karty ITIC, ISIC a EURO 26 majú nárok na zľavu 30% a na vyhradené miesta: HĽADISKO BALKÓN
Zľavy je možné uplatniť v pokladnici Divadla Nová scéna, aj pri kúpe ONLINE na www.novascena.sk.
Pri vstupe na predstavenie je nutné sa preukázať oprávnením na zľavu. 1 doklad sa vzťahuje len na 1 zľavnenú vstupenku. V prípade, že sa majiteľ zľavnenej vstupenky nebude vedieť verifikovať preukazom/dokladom, vstup na predstavenie mu bude povolený výlučne po doplatení plnej sumy za vstupenku v pokladnici divadla. Zľavnené vstupenky sú NEPRENOSNÉ.
AKCEPTUJEME PLATBU POUKÁŽKAMI SPOLOČNOSTÍ
Edenred Slovakia s.r.o. - darčekové poukážky DARČEK a SLUŽBY
Doxx plus - darčekové poukážky
UP Slovensko - darčekový kupón CADHOC a relaxačný kupón CADHOC RELAX
KONTAKTY NA OBCHODNÉ ODDELENIE
Michal Turský
projektový a obchodný riaditeľ
Katarína Znášiková
správa predajného systému
Jarmila Stodolová
vstupenky, rezervácie, hromadné objednávky, školy
Ľuba Barysz
vstupenky, rezervácie, hromadné objednávky, školy
POKLADNICA
vstupenky, rezervácie